Alla inlägg den 4 november 2008

Av minea - 4 november 2008 19:24

Eftersom mamma "bara" lade ut 2000 kr på mig i lördags så var hon ju  tvungen att spendera lite till idag, för pengar hon inte har, typ. Där rök de två barnbidragen jag hunnit få. Att ta mina pengar för att köpa saker till mig tycker jag är bra fräckt.

Det blev en promenad in till Solna centrum där vi träffade upp med farmor. Först laddade gamlingarna batterierna med lite lunch medan jag tankade på, på mitt sätt. Sedan blev det Eden, Stadium, Jarméus skor och Brio leksaksaaffär. På Eden blev det inget till mig, fräckheterna bara fortsätter. På skoaffären blev det skor till mamma men det kan jag väl förlåta eftersom hon tänkte ha dem när det är kallt ute och ska traska runt med mig. Så på Stadium hittade hon en sovsäck som fungerar som åkpåse och det är ju också bra för min del och sist men inte minst blev det lite småplock på Brio så som napphållare, två dregellappar, en barnvagnsskylt som säger "Fartdåre" mm. Så nu gäller det att jag börjar dregla och mamma börjar springa med vagnen.

Av minea - 4 november 2008 12:02

Dagens outfit är inspirerad av Dior och är en äkta H&M med en känsla av frihet. Strumpbyxorna är från Ollens (Åhlens), gjorda i äkta syntet för hennes njutning. Kläderna är en uppskattad present från Ma&St och passar till vardags som till fest. En perfekt kontorsutstyrsel för den moderiktiga.

Koftan är en L.O.G.G inköpt på en unik Second Hand-store i Råsundas pittoreska kvarter. Pris endast 49 kr. Ett fynd för den moderna kvinnan. Catwalkens succé, modellens dröm. Här i visning av den fantastiska, sköna mannekängen Minea.

Presentation

Omröstning

Hur många julklappar ska en nollåring få?
 Noll, nada, nothing
 en-två räcker
 några ba...
 loads and loads

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards