Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

Smått och gott om året som gått

Av minea - 1 januari 2009 15:42

Jag måste säga att 2008 har varit det bästa året i mitt liv,hittills... Mycket har hänt och jag har blivit fyra månader mer erfaren.

Detta år började med att jag låg i ett varmt, skönt kroppstempererat livmodersbad, ett alldeles eget spa som gjorde underverk för huden. Att tvingas ut ur min flyttank var inte så trevligt men ganska snart insåg jag allt livet har att erbjuda ute i den stora vida Sumpan.

Jag lärde känna mycket nya människor detta år och jag blev bästis med en som heter mamma och en som heter pappa.

Jag har fått många nya talanger och färdigheter så som att själv hålla i min napp och sätta den i munnen, att gapskratta och att nypas. Nya lekar har introducerats i mitt liv så som fingerleken, tappatutteleken, ätamjukistuppsleken och blåsasalivbubbelleken. Jag har rest mycket. Både till Gamla Stan och Enskede, till Solna och till Sollentuna.

Så mycket roligt jag har haft, så många saker jag har fått uppleva. Oh du 2008, vilket år, vilket härligt underbart år.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minea - 14 januari 2009 15:26

Ni har väl inte missat att jag inte bloggar här längre utan på en ny webbsida - http://mysminea.blogg.se Ser att många går in och läser här men går inte in på nya sidan så häng med till nya, fräscha, bättre mysminea. Där kan ni se fler bilder från do...

Av minea - 7 januari 2009 09:34

Tja ba alla fans.... Nu, för att komplicera saken så har jag flyttat min blogg. Den finns nu på http://mysminea.blogg.se/?tmp=07093302. Denna kommer att ligga kvar så ni kan fortfarande gå tillbaka och kolla in gamla inlägg osv. På nya bloggen hittar...

Av minea - 5 januari 2009 12:50

Nu ska jag äntligen plita ner några rader om årets party. Det bästa partyt jag varit på i hela mitt fyramånaders liv faktiskt. Efter detta så anser jag att vi ska ha sådana fester varje dag, varför inte två gånger om dagen, eller en dygent runt som a...

Av minea - 4 januari 2009 18:08

Nu, hundra år senare, går det äntligen att se videoklippet jag ville visa er. Filmen är från BB, när jag har hyponeuroverakustiskadiafragmakontravibration (hicka). ...

Av minea - 4 januari 2009 10:38

Jag hade hört talas om att det skulle bli dop men att jag skulle dopas med vatten, det var en stor besvikelse. Men jag anpassade mig efter situationen och var som vanligt ett A-barn om man får säga det själv. Mamma och pappa var stolta som tuppar i h...

Presentation

Omröstning

Hur många julklappar ska en nollåring få?
 Noll, nada, nothing
 en-två räcker
 några ba...
 loads and loads

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards