Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Mitt 2009

Av minea - 2 januari 2009 13:11

Är man född den 26 augusti 2008 så har man en viss personlighet enligt stjärnorna och detta är min: Jag är försynt men mycket flitig och kan komma att uträtta det otroliga. Jag har konstnärlig förmåga som kan utnyttjas på många sätt. Teknik och vetenskap kan vara något för mig. Jag har många vänner som beundrar och uppmuntrar mig. Jag kommer själv att ha större inflytande över mitt egna öde än de flesta har. Satsar jag på den stora kärleken blir jag både trogen och lycklig.

En vetenskapskvinna kan nog behövas i min släkt så varför inte? Och att vara beundrad låter ju inte helt fel... Vilken fantastisk människa jag verkar var, eller hur?

            


Så här blir mitt 2009:

Stjärnorna är på din sida under 2009. Du klarar dig mycket bättre än du gjorde under 2008. (Klarade mig perfekt 2008 så 2009 kommer att bli superbra). Ändå finns det negativa influenser som kommer från Neptunus och Pluto. Därför bör du hitta jämvikt i livets samtliga aspekter. Du bör också ta ansvar för dina handlingar både på jobbet och i privatlivet. (Vilket jobb?). Det blir viktigt med flexibilitet. Du kommer att gynnas av din dynamism, men det finns en allmän tendens till överdrifter.

§    Element: Jord

      Planet: Merkurius                                

      Kvalitet: Föränderlig                             

      Polaritet: Negativ                                 

      Kristall: Onyx                                 

      Turdag: Onsdag                                 

      Tursiffror: 5 & 3                                

      Färg: Marinlå                                 

      Metall: Nickel                                

      Motto: "Jag granskar" (Det stämmer i alla fall verkligen)

      Jungfrun 2009 Under 2009 har Jungfrun möjlighet att hitta den perfekta partnern. (Aj då, känner mig inte riktigt redo för det). Förmörkelsena som äger rum i hus 1 och 7, antyder en extra stor betoning på de personliga relationerna. Under 2009 kommer Jungfrun att vilja hitta den perfekta partnern eller förbättra sin nuvarande relation. (Hm!)Redan i början av 2009 är Jungfrun djupt förälskad i någon, (men jag sa ju att jag inte är redo ju) som är så annorlunda de personer som jungfrun vanligtvis umgås med. Jungfrun kommer att utveckla en dynamisk relation, som kan bli rätt så oförutsägbar. Jungfrun kommer inte att kunna undvika den här relationen - trots att den är så annorlunda. Det här förhållandet kommer att göra dig mycket lycklig. Du kommer att njuta av att överskrida alla gränser. Till och med mars månad uppmanas du till försiktighet. Du bör låta bli att ta några ekonomiska risker. (Inga Ericssonaktier för mig alltså). Från och med den 28 oktober och fram till den 28 december kan kommunikationsproblem dyka upp, varför Jungfrun bör vara extra försiktig både hemma och på jobbet. (Oj, kommer jag ha svårt att lära mig prata?). Det är viktigt att du undviker alla missförstånd. Under 2009 kommer Jungfrun att ha jättemycket att göra. Du som är jungfru kan dessutom resa väldigt mycket och du kan också flytta. Du kommer under 2009 att expandera ditt sociala umgänge och förbättra din sociala och kommunikativa kompetens. (Ja, det låter ju troligt). Vissa jungfrur kan skriva mycket för att sedan publicera det som de har skrivit och eventuellt få en plats i offentligheten. (Ja, eller hur, så som denna blogg kanske).År 2009 är utmaningarnas år för Jungfrun, ett år då du lever fullt ut och ett år under vilket dina ansträngningar bär frukt. Livet rusar i hög fart under 2009. Jungfrur kommer även att lära sig att de kan förlora mycket om de är alltför försiktiga, för skeptiska eller för rädda när de ställs inför behovet av att fatta ett beslut. Är du Jungfru, kommer du under 2009 att hitta nya sätt att uttrycka dig på, något som leder till att dina närmaste kommer att beundra dig ännu mer än de gör nu.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minea - 14 januari 2009 15:26

Ni har väl inte missat att jag inte bloggar här längre utan på en ny webbsida - http://mysminea.blogg.se Ser att många går in och läser här men går inte in på nya sidan så häng med till nya, fräscha, bättre mysminea. Där kan ni se fler bilder från do...

Av minea - 7 januari 2009 09:34

Tja ba alla fans.... Nu, för att komplicera saken så har jag flyttat min blogg. Den finns nu på http://mysminea.blogg.se/?tmp=07093302. Denna kommer att ligga kvar så ni kan fortfarande gå tillbaka och kolla in gamla inlägg osv. På nya bloggen hittar...

Av minea - 5 januari 2009 12:50

Nu ska jag äntligen plita ner några rader om årets party. Det bästa partyt jag varit på i hela mitt fyramånaders liv faktiskt. Efter detta så anser jag att vi ska ha sådana fester varje dag, varför inte två gånger om dagen, eller en dygent runt som a...

Av minea - 4 januari 2009 18:08

Nu, hundra år senare, går det äntligen att se videoklippet jag ville visa er. Filmen är från BB, när jag har hyponeuroverakustiskadiafragmakontravibration (hicka). ...

Av minea - 4 januari 2009 10:38

Jag hade hört talas om att det skulle bli dop men att jag skulle dopas med vatten, det var en stor besvikelse. Men jag anpassade mig efter situationen och var som vanligt ett A-barn om man får säga det själv. Mamma och pappa var stolta som tuppar i h...

Presentation

Omröstning

Hur många julklappar ska en nollåring få?
 Noll, nada, nothing
 en-två räcker
 några ba...
 loads and loads

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards