Alla inlägg den 23 november 2008

Av minea - 23 november 2008 17:24

 

 Det har varit lite väl mycket gnäll här på senaste tid. Jag måste erkänna att jag har haft en spökskrivare. Själv är jag inte alls så där tjurig.

Kalaset igår var kalas med kalasmat och kalaskul. Bondkatten och jag bondade och kusinerna och jag kom bra överens. Fast Joel gillade inte när jag, som han sa, drällde på honom.

- Jag tycker Minea kan gå hem nu, sa han då. Åk hem med henne och kom tillbaka själv, sa han till mamma. Som tur var gick inte mamma med på det. Pappa förklarade att bebisdregel bara är gulligt men det höll inte Joel riktigt med om.

Jag trivs jätte bra när det är folk och rörelse omkring mig men det blev lite sent och på slutet blev det lite för mycket livat så då skrek jag och tyckte att det hade räckt med att ha mamma och pappa omkring mig. Då åkte vi hem. Men jag hoppas på fler kalas i framtiden. Det är kalas med kalas!

Presentation

Omröstning

Hur många julklappar ska en nollåring få?
 Noll, nada, nothing
 en-två räcker
 några ba...
 loads and loads

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards