Direktlänk till inlägg 26 december 2008

Inbetweendaysspending

Av minea - 26 december 2008 18:59

Minea Mys AB har som sagt hållit stängt under julafton. Nu utökar vi öppetförhållandet under mellandagarna på grund av stor utförsäljning och mellandagsrea. Vårt specialerbjudande är - läs två gånger betala för ingen. Vi har också extra lågt pris på bildtittning och i dagarna, för dem som är först till kvarn, släpper vi en extra julupplaga av MineaKuriren. Vi kan också erbjuda lågbudget litteratur med whitetraschtema alá mor och far för bara tre minuter kronor.

Jourhavande skrivare finns att tillgå men hon är en utgående vara så skynda att fynda.

JAG Å BEEBEAR

Mellandagsrea var det ja. Det är tydligen något som man måste dras runt på en dag som denna. I går var den lugnaste dagen i hela mitt långa fyramånaders liv men idag var vi tillbaka i det normala igen. Först åkte vi till Babylandinfernot där mamma köpte lite smått och gott på rea, bland annat en resesäng som de lämnade tillbaka två timmar senare då de kom på att det var kanske lite onödigt och den var rätt så tung. Så det var man tydligen inte unnad. Efter Bromma var det Solna Centrumdags och där bytte vi pappas julklapp för mamma hade köpt en kudde då hon skulle köpa ett täcke – ööööh… Vi var till H&M för att mamma hade en rabattkupong på 50% på valfri vara och då köpte hon ett par nästan likadan byxor som jag redan har men storlek 86, bara för att hon gillar dem så mycket. Vi letade band till dopklänningen men hittade inget för det går ju inte för mamma att vara som alla andra och ha rosa, nä det går inte för sig, men så blir det väl så i alla fall för det fanns inte annat. Där tog vi död på en halvtimme. Vi bytte några vinstlotter mot fler vinstlotter som ska bytas mot fler vinstlotter som antagligen byts till nitlotter så småningom. Nu kanske jag låter lite neggig men vi hade rätt trevligt och jag fick åka kundvagn, träffa lite folk och få lite miljöombyte under denna utflykt till sydligare trakter. Å hörrni, God Fortsättning på er alla tants å fatherbrothers, alla babes å ickebabes. Nu är jag back in buisness så slöa inte till. Hörs!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minea - 14 januari 2009 15:26

Ni har väl inte missat att jag inte bloggar här längre utan på en ny webbsida - http://mysminea.blogg.se Ser att många går in och läser här men går inte in på nya sidan så häng med till nya, fräscha, bättre mysminea. Där kan ni se fler bilder från do...

Av minea - 7 januari 2009 09:34

Tja ba alla fans.... Nu, för att komplicera saken så har jag flyttat min blogg. Den finns nu på http://mysminea.blogg.se/?tmp=07093302. Denna kommer att ligga kvar så ni kan fortfarande gå tillbaka och kolla in gamla inlägg osv. På nya bloggen hittar...

Av minea - 5 januari 2009 12:50

Nu ska jag äntligen plita ner några rader om årets party. Det bästa partyt jag varit på i hela mitt fyramånaders liv faktiskt. Efter detta så anser jag att vi ska ha sådana fester varje dag, varför inte två gånger om dagen, eller en dygent runt som a...

Av minea - 4 januari 2009 18:08

Nu, hundra år senare, går det äntligen att se videoklippet jag ville visa er. Filmen är från BB, när jag har hyponeuroverakustiskadiafragmakontravibration (hicka). ...

Av minea - 4 januari 2009 10:38

Jag hade hört talas om att det skulle bli dop men att jag skulle dopas med vatten, det var en stor besvikelse. Men jag anpassade mig efter situationen och var som vanligt ett A-barn om man får säga det själv. Mamma och pappa var stolta som tuppar i h...

Presentation

Omröstning

Hur många julklappar ska en nollåring få?
 Noll, nada, nothing
 en-två räcker
 några ba...
 loads and loads

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards