Alla inlägg den 14 december 2008

Av minea - 14 december 2008 18:18

Ba för skojs skull asså, ba... ny omrösting till höger, ba

Ps, alla klappar är tyvärr inte till mig...hm

Av minea - 14 december 2008 14:14

Måste bara visa kläderna jag hade på mig igår :) Jag var ju såååå fin

                    

Av minea - 14 december 2008 14:04

Det där med att vara partypooper var inte så kul så nu tänkte jag testa nåt nytt. Maria fyllde år och har blivit stor flicka i sina bästa år och när vi var där var jag världens snällaste, lugnaste lilla brutta. Det var min födelsedagspresent till Maria. Så grattis tjejen från oss alla tre.

Hennes Stefan är en rolig prick. Han kallde Maria för Mimmi och mamma frågade om det var hans kärleksnamn på Maria varav han svarade att nä, men jag får ju inte kalla henne sopan... ha ha. Maria berättade att Mimmi kommer från att när hon var liten så tog hon alla sina saker och satte sig mitt bland dem och sa Mi-mi-mi-mi... Man kanske blir sån som ensambarn. Jag riskerar också att bli en Mimmi....


Av minea - 14 december 2008 13:47

 

             FLYTTKARLARNA

Mamma - amma utan gränser, har nu överstigit gränsen. Vi har bytt soffa, till en röd en. Är det jul så är det... Fast tanken var mer estetisk och praktisk. Mormor å morfar, vassego, en bäddsoffa bara för er.

Vi hade flyttkarlarna Emil och Joel som assistans men de var ganska ofrivilliga att visa musklerna så farbror Kjell fick rycka in också. När nya soffan skulle in kom Freddeboy som pappa bytte ut Kjell mot och eftersom röda soffan väger kring 342,3 kilo så kom ett gäng kids som passerade och lyfte de med. Många kockar men bra resultat ändå.

 

    INVIGER SOFFAN

Presentation

Omröstning

Hur många julklappar ska en nollåring få?
 Noll, nada, nothing
 en-två räcker
 några ba...
 loads and loads

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards