Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

Stimulansia knipimagus

Av minea - 31 oktober 2008 13:04

Ytterligare en kaaaall dag. Det blir ingen promme idag heller har mamma bestämt. Det är boooring! Jag diggar stimulans å mamma får gå omkring med mig och visa mig tavlor, väggdekorationer, speglar och annat kul hela dagen.


Varför finns det inget stavprogram i bloggagratis? Jag är ju faktiskt bara 0 år och på det rätt så ivrig och vill att allt ska gå fort. Så när hetsen faller på blir det lätt att bokstäverna byter plats.


I natt hade vi det tufft. Aj, aj vad magen knep. Från två var vi vakna och jag vred mig som en orm i sängen, stånkade och gnydde men mamma kunde inte göra mer än att vagga mig i famnen och trösta. Vid sex tog pappa över en timme innan han skulle till jobbet men mamma hann knappt somna förrän jag kom in igen och då hade jag ett stort leende på läpparna och var klarvaken. När jag sedan väl somnade igen vid tio var det på mammas bröst och hon kan inte sova på rygg. Hon låg blickstilla i en timme så att jag skulle få lite skönhetssömn. Fast skönhetssömn är nog hon i mer behov av än mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minea - 14 januari 2009 15:26

Ni har väl inte missat att jag inte bloggar här längre utan på en ny webbsida - http://mysminea.blogg.se Ser att många går in och läser här men går inte in på nya sidan så häng med till nya, fräscha, bättre mysminea. Där kan ni se fler bilder från do...

Av minea - 7 januari 2009 09:34

Tja ba alla fans.... Nu, för att komplicera saken så har jag flyttat min blogg. Den finns nu på http://mysminea.blogg.se/?tmp=07093302. Denna kommer att ligga kvar så ni kan fortfarande gå tillbaka och kolla in gamla inlägg osv. På nya bloggen hittar...

Av minea - 5 januari 2009 12:50

Nu ska jag äntligen plita ner några rader om årets party. Det bästa partyt jag varit på i hela mitt fyramånaders liv faktiskt. Efter detta så anser jag att vi ska ha sådana fester varje dag, varför inte två gånger om dagen, eller en dygent runt som a...

Av minea - 4 januari 2009 18:08

Nu, hundra år senare, går det äntligen att se videoklippet jag ville visa er. Filmen är från BB, när jag har hyponeuroverakustiskadiafragmakontravibration (hicka). ...

Av minea - 4 januari 2009 10:38

Jag hade hört talas om att det skulle bli dop men att jag skulle dopas med vatten, det var en stor besvikelse. Men jag anpassade mig efter situationen och var som vanligt ett A-barn om man får säga det själv. Mamma och pappa var stolta som tuppar i h...

Presentation

Omröstning

Hur många julklappar ska en nollåring få?
 Noll, nada, nothing
 en-två räcker
 några ba...
 loads and loads

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards